sobota, 3 czerwca 2017

PROM 2017! ♡



Hejka Kochani! 
Na samym wstępie chciałabym przeprosić za tak długą nieobecność. Może niecałe dwa tygodnie temu skończyłam pisać swoją ostatnią maturę. Owszem, spodziewałam się, że przed maturą mogę nie mieć już tyle czasu, jednak nie spodziewałam się, że będzie aż tak źle z tym czasem. Jednak jestem już po maturze, więc mam już o wiele więcej czasu :) 
Chciałabym zacząć od posta z mojej Studniówki, która odbyła się 4 lutego 2017r. 
Makijaż zrobiłam sama. A co do włosów to u fryzjera postanowiłam tylko sobie ładnie zakręcić, aby były delikatne fale.
Sukienkę kupiłam w jednym z butików w mojej miejscowości, ale postanowiłam sukience dodać coś od siebie - na linii talii u krawcowej przyszyłam taśmę z kryształkami (takie mini sztuczne cyrkonie), aby dodać więcej uroku sukience. Efekt końcowy mi się bardzo podoba ♡




















Dziękuję, za przeczytanie posta! :) 
Love xx

2 komentarze:

  1. Sukienka po przeróbce bardzo fajnie wyglądała
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy byliście piękni *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń