niedziela, 17 lipca 2016

#10 HAUL LONDON 2016! Victoria's Secret & Primark & M&M's World & Harrods & Vogue100 & MUA


Hejka Kochani! :)
Na wstępie chciałabym Wam  bardzo podziękować za ponad 20,000 wyświetleń na blogu! Jesteście niesamowici, dziękuję! ♥  
A teraz już nie przedłużając, przechodźmy do haul'u z Londynu :)


 Little Britannia oraz Harry Potter's Shop London

 Marks and Spencer - są to moje ulubione pianki, a to jest moja już chyba trzecia paczka. Zawsze jak jestem właśnie w pobliżu tego sklepu to zawsze je kupuje, aby mieć na zapas. Idealnie nadają się do gorącej czekolady :)
 
 Seventeen i Glamour

 Paletka z MUA - o tej firmie słyszałam dużo dobrych opinii, więc kupiłam tą paletkę, szczerze, to skuszona również niską w miarę ceną, 4£ lub 5£. Szczerze? To się nie zawiodłam. Teraz jest to jedna z moich ulubionych paletek. Ma świetne kolory, które idealnie mi pasują, bo uwielbiam złoty, brąz i nude. Nie osypuje się i u mnie na powiece trzyma się nawet cały dzień.

 M&M's World

 Mgiełka z Victoria's Secret - Love Addict

 Kingdom of Sweets - Czekolada z Hershey's oraz Reese's


 Harrods - Teen Vogue oraz pokrowiec na IPada Mini

 Vogue 100 A Century of Style


Dziękuję za przeczytanie wpisu! :)
Love xx

4 komentarze:

  1. Ale masz super, że odwiedziłaś Londyn ! :) Zazdrościmy :* Paletka GENIALNA, a perfumy z Victorias Secret zwaliły nas z nóg ! *.* Mamy do ciebie wielką prośbę :) Czy mogłabyś u nas poklikać w linki ? ^^ Są tylko dwa. Jeśli tak to bardzo dziękujemy :3 Świetny wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile nowości *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy! 😊
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń