wtorek, 14 czerwca 2016

100 CITIES IN 2016! ••• #6 HELLO LONDON! ♡


Hejka Kochani! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z na razie krótkim postem. 25 maja br. ze znajomymi wybrałyśmy się do Londynu. Były to nasze pierwsze samodzielne wakacje - bez rodziców, zdane same na siebie. Jeśli chodziło o komunikację z ludźmi i załatwianiem różnych spraw, robiłam to ja, bo w tedy chociaż miałam pewność, że wszystko jest okey. Szczerze, bardzo mi się to spodobało :) Nie dość, że potrafiłam się porozumieć, to jeszcze ludzie próbowali przedłużać ze mną rozmowę, co mnie naprawdę podbudowało jeśli chodzi o mój "sposób mówienia" :) Ludzie tam byli naprawdę bardzo mili. 
Jako iż właśnie kończę drugą klasę liceum, po wakacjach muszę już mieć wybrane studia, na które chcę aplikować. Jednym z nich jest UAL (University of the Arts London). Jest to moje marzenie. Odkąd tylko pojawiłam się w Londynie (oprócz oczywiście USA) poczułam "więź" z tym miastem. Czułam, że tu mogę coś osiągnąć, albo co najmniej stawiać swoje pierwsze kroczki w dążeniu do celu. Dokładnie nie jestem w stanie określić kierunku, jaki chciałabym studiować. Rozważam kilka opcji: angielski, hiszpański, fotografia i moda. Jeśli ktokolwiek z Was studiował w Londynie, to piszcie w komentarzach, czy uważacie że warto tam studiować :)
W Londynie byłyśmy tak z 6-7 dni, dlatego tą serię dzielę na kilka postów. A dzisiaj wstawiam dosłownie kilka zdjęć z pierwszego dnia, kiedy dopiero przyleciałyśmy do Londynu i zmęczone zwiedziłyśmy tylko trochę okolicy i poszłyśmy spać xd










Love xx


4 komentarze:

  1. piękne zdjęcia:)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tam pięknie :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER! Uwielbiam Londyn. W maju byłam tam na kilka dni, aby odpocząć po maturach :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jejciu ale cudny jest ten londyn :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń