poniedziałek, 22 lutego 2016

WHAT I GOT FOR MY 18TH BIRTHDAY!






Hejka Kochani! :)
Dzisiaj przychodzę z postem, który być może okaże się jakąś inspiracją i dla Was :)
Chciałam Wam pokazać, co dostałam na swoje 18 urodziny, które odbyły się 14 lutego - LINK Z POSTEM.
Oficjalnym prezentem od mojej rodziny był wyjazd do Irlandii na tydzień, w dzień moich urodzin. A 12 lutego odbyła się impreza właśnie dla moich znajomych. 



 














Chciałam jeszcze podziękować wszystkim za prezenty oraz za życzenia złożone na facebook'u ale i te prywatne i w rzeczywistości. Jesteście wspaniali! <3
Love xx

5 komentarzy:

  1. Wszystko bardzo piękne ! biżuteria to idealna pamiątka na 18-naste urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo pięknych rzeczy, a ta biżuteria cudaśna. No i dużą uwagę przyciąga bielizna jaką dostalaś jest mega kobieca

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale swietne prezenty! :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne prezenty! :) Ja również mam w tym roku osiemnastkę, ale dopiero w październiku.

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne prezenty! Spóźnione sto lat kochana :**

    OdpowiedzUsuń