niedziela, 21 lutego 2016

MY 18TH BIRTHDAY!

Hejka Kochani! :)
Dzisiaj przychodzę do Was już jako 18-latka :) Jakoś zbytnio nie odczuwam tego, że jestem już osobą pełnoletnią. Chociaż z samą myślą czuję się dobrze :)
Chciałam Wam pokazać dosłownie kilka zdjęć z mojej imprezy. Tylko kilka dlatego, że np. niektóre zdjęcia wyszły niewyraźne bądź są to zdjęcia, na których są też moi znajomi.
Urodziny zrobiłam 12 lutego w klubie (ponieważ 14 lutego wyleciałam do Irlandii, ale o tym dowiecie się w kolejnych postach;)). Jeśli mielibyście jakieś pytania, dotyczące tego, jak zorganizowałam wszystko itp. to piszcie w komentarzach a na każde odpowiem :)










Dziękuję za przeczytanie notki! :)
Love xx

1 komentarz:

  1. Wszystkiego najlepszego! Ślicznie wyglądałyscie :*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń