niedziela, 3 stycznia 2016

PODSUMOWANIE 2015 ROKU!



Hejka Kochani! 
Witam Was już w 2016 roku. Dzisiaj zrobimy sobie podsumowanie ubiegłego 2015 roku.






Kilka najchętniej czytanych postów w 2015 roku:

1. Coca Cola - Lublin 12.12.2015

2. TAG: I LOVE SPRING!

3. CHRISTMAS WISH LIST!

4. #7 HAUL ROSSMANN -49%!

5. #1 FALL INSPIRATIONS - MAKE UP

6. Moje 17 urodziny, czyli impreza niespodzianka! 


STYCZEŃ
Sylwester 2014/2015 mogę zdecydowanie zaliczyć do jednego z najlepszych w moim życiu. Świetnie się bawiłam razem z przyjaciółką i na pewno nigdy go nie zapomnę. 



LUTY 
Miesiąc moich ferii zimowych oraz 17 urodzin :)








MARZEC 
W marcu w moim mieście otworzono Tarasy Zamkowe i z tej racji do Lublina przyjechały takie gwiazdy jak Maciej Musiał, Osi Ugonoh, Jessica Mercedes, Ania Piszczałka, Michał Baryza, Mateusz Jarzębiak-Góral, Zuza Kołodziejczyk oraz odbył się koncert Sylwii Grzeszczak - NOTKA. Również w marcu pojechałam z przyjaciółką do Zamościa w wolne, słoneczne popołudnie (LINK).




















KWIECIEŃ
W kwietniu pierwszy raz zrobiłam z przyjaciółką taką małą sesję zdjęciową, z której jestem do tej pory naprawdę bardzo zadowolona i dumna :) [BLACK LEATHER JACKET]











MAJ
W maju odbywały się w moim mieście różne koncerty m.in. Sokóła i Marysi Starosty, Mesajah, O.S.T.R. oraz Rasmentalismu. W tedy także z koleżanką pierwszy raz przeżyłyśmy koncert w deszcz :)



CZERWIEC
Urodziny mojej przyjaciółki i zakończenie roku szkolnego. Odbył się również FESTIWAL KOLORÓW oraz NOC KULTURY






LIPIEC 
Wakacje, wakacje! Najpierw pojechałam z przyjaciółką do Rzeszowa (FOTORELACJA) , potem do Kazimierza Dolnego (KLIK), nad Firlej (POST O NIEZBĘDNIKACH PLAŻOWYCH) i Również w lipcu odbył się Carnaval Sztukmistrzów. W lipcu również przyjechała na kilka tygodni moja dobra koleżanka, która kilka lat temu przeprowadziła się do Anglii. 
























SIERPIEŃ
W końcu pojechałyśmy do Krakowa i na mój wymarzony koncert - KRAKÓW 2015 oraz pojechaliśmy do Berlina (Dzień pierwszyDzień drugiDzień trzeciDzień czwarty i Dzień piąty). 



















WRZESIEŃ
We wrześniu zaczęła się szkoła, więc automatycznie zaczęło brakować na wszystko po prostu czasu. Tylko nauka i nauka. 








PAŹDZIERNIK
W końcu z klasą zorganizowaliśmy dwu-dniową wycieczkę do Wieliczki i Krakowa oraz wybrałam się w piątek po lekcjach z przyjaciółką na kilka godzinek do Zamościa.
















LISTOPAD
Wyszła ostatnia część "Kosogłosa" <3





GRUDZIEŃ
Zrobiłam moja pierwszą Christmas Wish List. Również do Lublina przyjechały ciężarówki Coca-Coli, a w raz z nimi Martin Stankiewitz, Ajgor Ignacy i JDabrowsky oraz odbył się koncert Margaret (Coca-Cola w Lublinie). Kiedy zaczęła się przerwa świąteczna to wybrałyśmy się na kręgle. W tym roku na sylwestra przyjechały do mnie koleżanki i o 23 pojechałyśmy do centrum na fajerwerki. 








Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i życzę Wam szczęśliwego i udanego nowego roku 2016! :)
Love xx




8 komentarzy:

  1. Super podsumowanie. Wygląda na to, że Twój rok był bardzo udany ;) a dzięki temu postowi na blogu, będziesz miała co przejrzeć za kilka lat.
    Życzę Ci, aby ten rok był tak samo udany, a nawet jeszcze bardziej!
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przeżyłas super chwile:) oby ten rok okazał się jeszcze bardziej udany! tego Ci życze:)i zapraszam do siebie:http://dreamilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne podsumowanie ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie, bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :)
    mery-bella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę z przykrością stwierdzić, że spędziłaś ten rok zdecydowanie bardziej ciekawie ode mnie haha :D
    Jak wrażenia po Kosogłosie? Ja byłam w kinie i kocham całą serię igrzysk śmierci!
    maksymiliana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra podsumowanie, fajnie tak chociaż na chwilę jeszcze raz wrócić do 2015 roku :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń