niedziela, 6 grudnia 2015

KRAKÓW 2015! I DZIEŃ PIERWSZY - WIELICZKA & RYNEK

Hejka Kochani! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z ogromną ilością zdjęć. Pod koniec października wybraliśmy się na wycieczkę klasową do Krakowa. To była moja druga wizyta w Krakowie (KLIK). Bardzo mi się w tedy spodobało i od tamtej pory uwielbiam to miasto! :)
W pierwszy dzień mieliśmy pojechać do Wieliczki, a potem mieć wolny czas do 22:00. Nasz hostel był dosłownie w centrum Krakowa - 2 minuty (jak nie mniej) od Kościoła Mariackiego i Sukiennic.
Pogoda na początku nie była najlepsza, ponieważ przez prawie cały dzień były jakieś minimalne, przelotne opady.
Wyjechaliśmy z rana, około 7:00 i na miejscu (w Wieliczce) byliśmy około 13:00. Najpierw przez kilka godzin zwiedzaliśmy Wieliczkę. Mnie osobiście najbardziej spodobała się Kaplica Św.Kingi oraz końcowa, szybka przejażdżka windą na samą górę - było tak szybko, że aż czuło się wiatr we włosach ;)
Potem pojechaliśmy do Centrum Handlowego Krokus, ponieważ obok niego był aquapark, do którego też mieliśmy zakupione wejście.
Około godziny 19:00 przyjechaliśmy do Hostelu, zostawiliśmy swoje rzeczy w pokojach i poszliśmy do pobliskiego baru, gdzie zjedliśmy obiadokolacje. Po niej mieliśmy czas wolny do godziny 22:00.  My postanowiłyśmy, że pochodzimy sobie po rynku i zajrzymy do Starbucks'a :)

Dziękuję, za przeczytanie notki! :)