piątek, 25 grudnia 2015

Coca Cola - Lublin 12.12.2015

Hejka Kochani! :)
Jak Wam mijają Święta? Przyznam szczerze, że nie przepadam za świętami. Ale jednak święta bez śniegu są jakieś takie, inne. Powiem szczerze, że moje święta nie zaczęły się najlepiej, ponieważ w Wigilijny poranek zepsuł mi się laptop, dlatego ciężko jest mi dodawać posty. Również wszystkie swoje sprawy, prace domowe i wszystko związane ze szkołą zostawiłam sobie właśnie na Święta i na przerwę. 
W dzisiejszym pości chciałabym się z Wami podzielić zdjęciami z przyjazdu ciężarówek Coca Coli do Lublina. Wraz z nią, do mojego miasta po raz kolejny zawitał Ajgor i JDabrowsky, i po raz pierwszy Martin Stankiewicz. Pod koniec również odbył się koncert Margaret i pokaz sztucznych ogni. 





















Dziękuję za przeczytanie notki! :)
Love xx

2 komentarze:

  1. Oooo ja byłam na tej coli w moim mieście ;)
    Wesołych Świąt! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń