sobota, 19 grudnia 2015

CHRISTMAS WISH LIST!

Hejka Kochani! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z moją pierwszą wish listą, którą zrobiłam przy pomocy strony:
W tej liście znajdują się rzeczy, które bardzo mi się podobają i które chciałabym dostać pod choinkę.
Jest to też (według mnie) taka inspiracja tego, co możecie kupić np. swojej przyjaciółce:)



1. Torebka Michael Kors - zdecydowanie jest to najmodniejsza torebka tego sezonu. Jednak dla mnie, ta torebka pasowałaby do wielu wyjść - czy to do szkoły, pracy czy nawet na wyjście na miasto ze znajomymi. 

2. Mała torebka Chanel - kultowa, mała torebka Chanel. Znana od wielu lat, stała się po prostu klasykiem. 

3. Aparat Polaroid - świetny aparat, który chciałabym mieć już od dłuższego czasu. Po prostu urzekają mnie zdjęcia, które robi. Zawsze chciałam robić takie zdjęcia i powiesić sobie je na ścianie w pokoju :)

4. Świeczka Yankee Candle - nie chodzi mi o dokładnie ten zapach. Po prostu zawsze chciałam mieć tą świeczkę, bo słyszałam wiele pozytywnych opinii na jej temat, m.in. to, jak długo może się palić oraz jak cudownie pachnie. 

5. Paletka Urban Decay Naked 3 - te neutralne kolory są po prostu idealne dla mnie, uwielbiam różne beże i "nudowe" kolory. 

6. Zegarek Daniel Wellington. 

7. Mgiełki Victoria's Secret - posiadam już jedną mgiełkę Victorii i dla mnie są świetną sprawą - długo się utrzymują i pięknie pachną, a do tego mają śliczne opakowanie. 
8. Książka "Coco Chanel". 

9.  Książka "14,000 Things To Be Happy About" - odkąd zobaczyłam ją na tumblr chciałam ją mieć. Zawsze mnie ciekawiła tym, co w sobie kryje. 
10. Szczotka Tangle Teezer.

11. Perfumy Victoria's Secret - chciałabym zobaczyć, jak pachną. Po za tym, flakonik jest śliczny. 
12. Zestaw pędzli do makijażu - chciałabym w końcu kupić sobie zestaw pędzli do makijażu, np. Hakuro bądź Real Techniques, ponieważ słyszałam o nich wiele pozytywnych opinii. 

13. Złoty zegarek Michael Kors - złoty zegarek Michael'a Kors'a pasowałby do wielu stylizacji i byłby idealnym dodatkiem do wszystkiego. 

14. Pomadka MAC.

15. Szal Burberry - coś, o czym marzę już od wielu lat. Ten szal jest po prostu piękny. Może służyć jako szal na zimę oraz jako narzutka. 

16. Taylor Over-Ear Gold/White Słuchawki. 

17.  Adidas Superstar - buty, które jak tylko je zobaczyłam mnie urzekły. Oczywiście biała wersja tych butów też mi się bardzo podoba, jednak te miętowe są takie bardziej oryginalne. Niestety, nigdzie nie mogę już uch znaleźć. Uwielbiam pastelowy, jasny niebieski, więc jak tylko je zobaczyłam, to się po prostu zakochałam :)

18. Piękny pierścionek - nie jestem typem osoby, która nosi wiele dodatków, dlatego jak już sobie kupię jakiś pierścionek czy wisiorek, to służy mi on przez wiele lat ;)

19.  Bluza Calvin Klein - idealna bluza dla mnie - szare, stonowane kolory oraz zwykły, czarny napis. 

20. Lakier do paznokci Essie. 

21. Lakier do paznokci OPI.

22. Lakier do paznokci Chanel.

23. Perfumy One Direction "Our Moment" - perfumy, które są o delikatnym, owocowym zapachu.

24. Perfumy Ari by Ariana Grande - niedawno wyszły perfumy Ariany. Muszę przyznać, że zapach jest rewelacyjny! Delikatne i słodkie perfumy, które utrzymują się cały dzień (a na włosach czy ciuchach, to nawet 2 dni).

25. Perfumy Marc Jacobs "Daisy" - kolejne perfumy, które pachną niesamowicie i które się bardzo długo trzymają. Już nawet nie wspomnę o flakoniku i o tym, że uwielbiam stokrotki :) 


Dziękuję, za przeczytanie posta! :)
Love xx
Snapchat: wanderlustonly

5 komentarzy:

  1. Wstyd się przyznać ja nawet wosku Yankee nie miałam :D
    A Torebka Michael Kors jest piękna, też bym taką chciała ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lista! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to chciałabym dostać świeczkę yankee candle! Super lista! :) http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. paleta naked jest mega :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tych rzeczy, ja w tym roku nie bardzo mogę się zdecydowac na to co bym chciała. Chyba jestem spełniona materialnie ahah :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń