sobota, 14 listopada 2015

#7 HAUL ROSSMANN -49%!


Hejka Kochani! :)
Jak tam u Was? U mnie niestety pogoda nie rozpieszcza. Dzisiaj przychodzę do Was z haulem z rossmanna z promocji -49%. Są to głównie rzeczy, które mi się skończyły i te, które chciałam wypróbować.




TYDZIEŃ 1

Eveline Lovers Rouge (nr.03) - Ta kremowa pomadka w kredce z Eveline stała się moim ulubieńcem. Nadaje ustom piękny kolor, a przy tym jest całkiem nawilżająca i matowa.

 Wibo Diamond Hard - odżywka wzmacniająca kruche i łamliwe paznokcie.

 
 Miss sporty Crush on You 3D Texture - lakier do paznokci (nr.062).


Astor Quick&Shine - Kolejne moje ostatnie ulubieńce. Łatwo się aplikują, mają piękne kolorki i do tego szybko schnął (od prawej: nr.201 Before Sunrise i 502 Hot Chocolate Season).


 TYDZIEŃ 2

 Maxfactor 2000 Calorie Dramatic Volume (Black) - tusz do rzęs.

Revlon Colorstay Shadowlinks - pojedyncze cienie do powiek (Java).

 Wibo Long Lasting Liner - konturówka do oczu.

Wibo - Moja pierwsza baza pod cienie, i na razie najlepsza. Utrzymuje cienie przez dobre kilka, a nawet kilkanaście godzin.

Lovely Classic Nude Make Up Kit - Razem z bazą z wibo tworzą niezłą parę. Cienie mają idealne dla mnie kolorki - matowe i nude. 


TYDZIEŃ 3

 L'Oreal True Match (nr.2) - korektor kryjący niedoskonałości cery.

 Rimmel Lasting Finish (nr.002 Soft Beige) - To już moje drugie opakowanie tego pudru. Dobrze matuje i długo się utrzymuje.

Rimmel Stay Matte (nr.003 Peach Glow) - Tak jak puder powyżej, ten jest moim ulubieńcem. Tym razem jest to moje trzecie opakowanie. Dobrze matuje i utrzymuje się te 5 godzin, a z dobrą bazą i pudrem lub podkładem, czasami nawet dłużej.

 Rimmel Stay Matte (nr.003) - baza matująca pod podkład.

 Revlon Nearly Naked (110 Ivory) - podkład.



A Wy coś kupiłyście na tej promocji? Jeśli polecacie jakieś produkty, to dawajcie znać w komentarzach :)
Love xx


12 komentarzy:

  1. bardzo fajna jest ta paletka z lovely :)
    zapraszam jeżeli jesteś ciekawa co ja kupiłam:
    http://160wkapeluszu.blogspot.com/2015/11/haul-kosmetyczny-super-promocja-w_14.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak szłam do rossmana to tak mi się wydawało, że dużo kasy mam ale jak już kupowałam to i tak było mało :D Kupiłam z eveline bronzer, puder, rozświetlacz- polecam, są trzy rzeczy w jednym opakowaniu dałam niecałe 9 złotych, podkład z maybelline (jest dosyć rzadki ale świetnie wtapia się w odcień skóry), pędzel i szminkę (na nie nie było przeceny, szminkę juz kupowałam po skończonej na nie promocji ;) )

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wypóbowała tej pomadki z Eveline. Ogólnie z przyjemnością wybrałabym się na takie kosmetyczne zakupy, ale niestety jestem spłukana :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam Ci puder z Eveline, rimmel tez jest moim ulubieńcem, Eveline moim zdaniem jest tak samo dobry , tu masz zdjęcia jak wygląda: http://ewciakkkk.blogspot.com/2015/11/podsumowanie-rossmann.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również skusiłam się na podkład i dwa korektory pod oczy oraz ten sam puder Stay Matte z Rimmel. Jeśli chodzi o paletkę Wibo, to jest ona bardzo słabo napigmentowana (macałam w sklepie), polecam z Makeup Revolution np Iconic 3 za 20 zł jest dużo lepszej jakości, a czekoladka z ich serii to już wgl mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka ma śliczny kolorek ♥
    Cudowne zakupy i świetna okazja na uzupełnienie toaletki ♥
    Obserwuję !
    Pozdrawiam!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tę paletkę cieni. Niestety jest strasznie słabo napigmentowana i makijaż nią jest trudny do wykonania, by przynosił zadowalający efekt. Ale widzę, że kupiłaś ten cień z revlona co ja :). + ja dokupiłam taki szampański- razem są duetem idealnym

    :)

    mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja muszę również skorzystać, jesli jeszcze jest! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez kupilam tą bazę pod cienie z wielką nadzieją, ale niestety nie podolala ona mojej opadajacej i tlustej powiece :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kosmetyki, ja w tym roku w rossmanie bez szaleństw, kupiłam tylko korektor w płynie.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń