wtorek, 8 września 2015

PODSUMOWANIE WAKACJI 2015!

Hejka Kochani! :)
Jak u Was pogoda? Aktualnie w moim mieście od kilku dni pada, jest zimno i jest całkiem silny wiatr. Ugh, aż się nie chce z domu wychodzić. No ale, niestety - szkoła.
Już nie przedłużając, w dzisiejszym poście chciałabym podsumować całe wakacje 2015! Bardzo chciałam już napisać ten post, bo sprawia mi to wiele frajdy. Lecz szkoła mi w tym przeszkadza. Ledwo co wróciliśmy, już na drugi dzień dostaliśmy dużo pracy domowej i już zapowiedzianą kartkówkę.
Zaczynajmy! :)





1. WYJAZD DO BERLINA


2. WYMARZONY KONCERT!


3. KRAKÓW.


4. SPOTYKAŁAM SIĘ ZE ZNAJOMYMI.
 OLD TOWN 


5. WYCIECZKA DO RZESZOWA.


6. JEZIORO FIRLEJ.


7. KAZIMIERZ DOLNY.


8. CARNAVAL SZTUKMISTRZÓW.
 


9. CHODZENIE DO KINA.


10. ZALEW.


11.PIĘKNE ZACHODY SŁOŃCA.


12. WIECZORY FILMOWE.


13. JARMARK JAGIELLOŃSKI.


14. WYPOCZYNKI NA DZIAŁCE.

Dziękuję za przeczytanie notki! Mam nadzieję, że Wam wakacje minęły równie dobrze, jak mnie! :)
Love xx

3 komentarze:

  1. aleee wakacje <3 zazdroszcze na maxa http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie spędzone wakacje! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna fotorelacja! ,ale mi przyszła ochota na lody jak te ze zdjęcia :-D haha, bUziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń