wtorek, 18 sierpnia 2015

#BERLIN - DZIEŃ PIERWSZY!

 Hejka Kochani! :)
Jak Wam mijają wakacje? Aż ciężko w to uwierzyć, jak szybko mija czas. Jeszcze niedawno rozmawiałam z koleżanką, jak te wakacje się dłużą i w ogóle, a teraz? Teraz dla odmiany narzekamy, że tak szybko minął nam ten czas :) 
Jednak przejdźmy do posta.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdjęcia z pierwszego dnia wyjazdu do Berlina. Jechaliśmy samochodem od 3 nad ranem, a do Berlina po kilku postojach dojechaliśmy przed 18. Zawsze, jak tylko gdzieś wyjeżdżaliśmy, to a to Paryż czy Wiedeń, i tak zawsze się przez co najmniej jedną godzinę błąkaliśmy się samochodem po mieście szukając naszego hotelu. Jak się szybko okazało, tutaj nie było też inaczej. Po 19 wyszliśmy z hotelu, by przejść się po okolicy. Berlin do piękne i wielkie miasto. Każdemu, kto będzie miał okazję odwiedzić to miasto, mogę z czystym sercem je polecić :)
 A teraz zapraszam do zdjęć.


























Dziękuję za przeczytanie notki i do zobaczenia! :)
Love xx

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia! Ja bardzo chciałabym pojechać do Berlina. Mam nadzieję, że mi się uda :D Czy mogłabyś poklikać mi w linki w najnowszym poście : Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super relacja, chętnie pojechałabym do Berlina ale jakoś nigdy nie było mi po drodze :) u mnie też było często tak, że dłuuugo szukaliśmy hoteli albo parkingów , ale od kiedy tato kupił nawigacje jest lepiej :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u mnie najlepszy fakt to ten, że my z nawigacją tak szukamy xx

      Usuń
  3. Chciałąbym zobaczyć Berlin, jednak nie wyobrażam sobie, że mogłabym zacząć podróż o 3 nad ranem :/

    AMILIAZA

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do Berlina mam tylko 3 godzinki jazdy, także super :D Też ostatnio byłam, mini relacja na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne widoki ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń