czwartek, 30 lipca 2015

Jak się pakować? Co zabrać ze sobą w podróż?

Hejka Kochani! :)




Jak już pewnie wiecie, dzisiaj o 3 nad ranem wyjeżdżam do Berlina. Dzisiaj tan naprawdę miałam tylko 3-4 godzinki by się spakować i przygotować zdjęcia na bloga. W dzisiejszej notce chciałabym Wam doradzić, co zabrać ze sobą w podróż, na wakacje bądź na kilku dniową wycieczkę :)


Przed samym pakowaniem, robię sobie listy, na których zapisuję wszystko, co muszę wziąć, by nic nie zapomnieć.


UBRANIA:
- Jedną parę spodni bądź legginsów (na wszelki wypadek jakby miało być chłodno)
- Ciepłą bluzę bądź sweterek
- Kilka koszulek i bluzek
- Piżamę
- Krótkie spodenki
- Bieliznę osobistą
- Strój kąpielowy
- Spódniczkę lub sukienkę
- Ewentualnie jakąś biżuterię
- Kapelusz, jakiekolwiek nakrycie głowy
- Klapki lub japonki
- Buty do codziennego chodzenia



KOSMETYCZKA:
- Mini apteczkę (woda utleniona, plasterki, jakieś tabletki przeciwbólowe)
- Mokre i suche chusteczki
- Szampon i odżywki do włosów (opcjonalnie suchy szampon :))
- Żel pod prysznic
- Szczoteczkę do zębów i pastę
- Płatki kosmetyczne (waciki)
- Maszynka i pianka do golenia
- Krem z filtrem UV
- Coś do mycia twarzy (mleczko, tonik, krem)
- Dezodorant i ulubiony zapach
- Lakiery do paznokci ( i oczywiście do tego zmywacze ;))
- Szczotkę do włosów
- Spinki, wsuwki i gumki do włosów




( I tutaj bardziej makijażowo :))
- Mini krem do rąk
- Ulubione balsamy i błyszczyki do ust
- Korektory
- Puder
- Podkład
- Bronzer / Róż
- Cienie do powiek
- Pędzelki



INNE:
- Ręcznik plażowy i zwykły
- Prostownica
- Tablet / Laptop + ładowarki
- Aparat fotograficzny + ładowarka
- Słuchawki
- Power bank 
- Jakąś ciekawą książkę lub ulubiony magazyn
- Okulary przeciwsłoneczne
- Portfel + dokumenty
- Notes i coś do pisania
- Parasolka
-  Przekąski + woda (lub coś innego do picia)
- Ewentualnie środek na owady
- Mała poduszka



Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i w czymś Wam mogłam pomóc lub przypomnieć ;) Jeśli macie jeszcze jakieś inne rzeczy, które Wy bierzecie ze sobą na wakacje to w komentarzach dawajcie mi znać! :)
Love xx

3 komentarze:

  1. Nienawidzę się pakować. Najgorsze są dla mnie kosmetyki, zawsze czegoś zapomnę.

    KONKURS --- >>> BEAUTY BEVST <<<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie wczoraj się pakowałam, bo dzisiaj czeka mnie podróż :) Zawsze jest ta nie pewność czy wszystko na pewno spakowane :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze mam problemy z pakowaniem. Boję się, że coś zapomnę :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń