czwartek, 4 czerwca 2015

#5 Haul zakupowy! - H&M/Sinsay/New Yorker/Reserved/Golden Rose/Tk Maxx






Hejka Kochani!
Jak tam u Was? Mam nadzieję, że u Was jest równie piękna pogoda jak u mnie! Świecące słońce oraz wysoka temperatura sprawiają, że mam ochotę robić tyle rzeczy. Ostatnie kilka dni też były bardzo zabiegane, szczególnie jeśli chodzi o szkołę.
No ale wracając już do tematu posta, tak jak już wspominałam, zazwyczaj chciałam po lekcjach wracać od razu do domu, ale tu trzeba było kupić to, tam kupić tamto. Takie najważniejsze rzeczy już praktycznie na lato.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać te kilka rzeczy. Mam nadzieję, że coś Wam się może okazać użyteczne, także zapraszam do oglądania! :)


 Biedronka - Kirstie Clements VOUGE - Za kulisami świata mody



  Sinsay - Obudowy na Iphone 5 oraz okulary przeciwsłoneczne


New Yorker - Szorty z wysokim stanem



H&M - Czarny kombinezon, lakier do paznokci, balsam i błyszczyk do ust


Reserved - Bluzka


Golden Rose - Konturówka do ust Dream Lips nr 507


Tk Maxx - Vibe Power Bank 

Alma

Jak widzicie, nie wstawiłam zdjęć kombinezonu, ponieważ w sobotę w moim mieście odbędzie się Festiwal Kolorów oraz Noc Kultury, także niedługo pojawi się stylizacja do tego! :)
Dziękuję za przeczytanie postu! 

Love xx

5 komentarzy:

  1. Obudowy do telefonu są najlepsze :) Uwielbiam takie błyszczące rzeczy !!
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. te hity są przepyszne ;d

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "VOGUE - Za kulisami świata mody" wydaje się być ciekawą pozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super haul<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń