środa, 6 maja 2015

Medykalia 2015 - Sokół i Marysia Starosta oraz Mesajah!

Hejka Kochani! :)
Co tam u Was? Jak tam matury? Ostatnio w moim mieście zaczęły się Medykalia. Co to są Medykalia? To coś typu Juwenalia - czyli dni studentów, są to np. różne koncerty, zabawy itp. Osobiście jeszcze nie studiuje, ale uwielbiam tego typu imprezy. W tegorocznych Medykaliach zależało mi głównie na dwóch koncertach: Sokoła i Marysi Starosty (30.04.2015r.-czwartek) oraz Mesajah'a (02.05.2015r.-sobota).
Muszę Wam powiedzieć szczerze, że raczej nie słucham rapu itp. ale koncert mi się naprawdę podobał. Byłyśmy w pierwszym rzędzie, czyli miałyśmy najlepsze miejsca. Na Mesajah'u także, chociaż reggae mi się bardziej podoba, ponieważ jest "żywsza" i weselsza, przynajmniej moim zdaniem :)
A teraz zostawiam Was ze zdjęciami i filmikami z tych koncertów ;)

Sokół i Marysia Starosta
Ten koncert był w czwartek, ostatni dzień w szkole. Od razu po niej musiałam pojechać do domu, zostawić rzeczy i pojechać na wykłady. Po nich pojechałyśmy do McDonalda aby coś zjeść przed koncertem. Dopiero potem, ze 2 godzinki później dojechała do nas koleżanka i mogłyśmy ruszać.
















Mesajah & Riddim Bandits
Za to w sobotę (2.05.2015) poszłyśmy już z jeszcze jedną koleżanką. Najbardziej to właśnie ten koncert mi się podobał :)















Za chwilę również zbieram się na kolejny koncert, na którym zagrają m.in. Run East, Bob One, Bas Tajpan i O.S.T.R.
Z tego koncertu też mogę zrobić notkę :)
Dziękuję za przeczytanie i do zobaczenia!
Love xx

4 komentarze:

  1. Wow, dlaczego mnie tam nie było!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super relacja! Z chęcią wybrałabym się na taki koncert :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego podkładu ...

    www.heartsoakedcities.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń