sobota, 9 maja 2015

#4 Haul zakupowy - ROSSMANN & KOSMETYKIZAMERYKI




Hejka Kochani! :)
Jak Wam minął tydzień? Ja wróciłam do szkoły dopiero w czwartek, ponieważ matury. Przez te 2 dni to mieliśmy w szkole trochę luzu, bo od razu po świętach. Przełom maja i czerwca u mnie to bardzo pracowite miesiące. Już w następnym tygodniu mam z 5 sprawdzianów i ze 3 kartkówki, no i oczywiście różne prace domowe itp.
W dzisiejszej notce chciałabym Wam przedstawić post, który już zapowiadałam - haul z promocji w rossmannie oraz zamówienie ze strony kosmetykizameryki.



 Podkład Rimmel Wake Me Up - Rossmann

                     Puder Rimmel Lasting Finish - Rossmann

Korektor w kredce Wibo - Rossmann



 Szminka Maybelline Color Sensational 130 Peach Juice - kosmetykizameryki KLIK

 Szminka Eveline Aqua Platinum nr484 - Rossmann

Jasny róż - Eveline
Koralowy - Maybelline



Marion - 60 sekundowa maseczka do włosów z olejkiem arganowym - kosmetykizameryki KLIK

 KTC Olej Kokosowy - kosmetykizameryki KLIK

Cień do powiek NYC - kosmetykizameryki (z tego co teraz widzę, jest on już niedostępny)



 Lakier do paznokci Sally Hansen nr240 - Rossmann

 Lakier do paznokci Sally Hansen 540 Glitter Gun - kosmetykizameryki KLIK

Lakier do paznokci Miss Sporty nr490 - Rossmann


To było już wszystko z tego haul'u. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)
Do zobaczenia w kolejnym poście!
Love xx


8 komentarzy:

  1. Świetny haul! Życzę miłego użytkowania :D tez musze kupić olej kokosowy!
    Pozdrawiam :)

    urodazakupyrecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o ten ostatni lakier Miss Sporty to jego numer to nie 4352 tylko 490, ta liczba niżej, ale kolorek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten olej kokosowy ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłaś świetne rzeczy ! Bardzo podobają mi się kolory lakierów :) . Obserwuję .
    mylittleworld46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolory lakierów :)

    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tą pomadkę z Evelin'a :)
    Ciekawi mnie olej kokosowy ;)
    Post ogólnie ciekawy
    http://kanooshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wake me up Rimmela jest naprawdę świetny! Używam go od kilku miesięcy i muszę przyznać, że jest lepszy nawet od Revlonu. Dodałam Cię do obserwowanych :)

    www.natsbynat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń