niedziela, 26 kwietnia 2015

Zalew & Miasto - SEE YOU AGAIN


Hejka Kochani! :)
Jak tam testy gimnazjalne? Niedługo będzie kolejne kilka dni wolnego od szkoły ze względu na majówkę. Po niej zbliżają się matury. I tutaj chciałabym życzyć już ogromne POWODZENIA! :)
Sama za niecałe 2 lata też będę pisała maturę i już teraz się stresuje.
W piątek wybrałam się z moją koleżanką na miasto, pochodzić, porozmawiać, ogólnie się spotkać. Pochodziłyśmy sobie po mieście, robiąc zdjęcia i miło spędzając czas :)








W sobotę natomiast wybrałam się z koleżankami nad Zalew. Pogoda była idealna - ciepło, słonecznie, tylko trochę wiało, ale jak to nad wodą. Zrobiłyśmy sobie taki drobny piknik. Rozmawiałyśmy, śmiałyśmy się, robiłyśmy zdjęcia itp. Miło jest tak czasem odpocząć od hałasu dużego miasta.



 











Ostatnio moją ulubioną piosenką stała się "See You Again". Mimo, że chyba nigdy nie obejrzałam wszystkich części tego filmu, to mimo wszystko, za każdym razem chce mi się płakać. To właśnie ta piosenka skłoniła mnie do obejrzenia wszystkich części od nowa i do pójścia do kina na tą 7 część.

Mimo, że zbliżają się matury, moi nauczyciele wcale nam nie dają chwili odpoczynku. Wręcz przeciwnie - dają nam jeszcze więcej prac domowych oraz kartkówek.
Do wakacji zostało już tylko 60 dni. Mało czasu na poprawianie ocen i różne takie sprawy. Trzeba będzie się sprężyć, ale mam nadzieję, że nam się uda! :)

Love xx


6 komentarzy:

  1. Akurat ja właśnie za tydzień mam maturkę, zobaczymy jak to pójdzie :) Cudowne miejsce, przydałby się w mojej okolicy taki Zalew ;) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co się martwić maturą, wystarczy w siebie wierzyć :)
    świetne zdjecia!

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie tam :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne widoki :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O Lublin! :) Fajne zdjęcia.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/in-this-shirt.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń