niedziela, 12 kwietnia 2015

WIELKANOC 2015

Hejka Kochani!
Jak Wam minęły święta? Chciałam przeprosić za to, że nie pojawił się post na tygodniu. Po prostu coś ważnego mi wypadło i nie mogłam tego olać. Dlatego już dzisiaj wracam do Was :)
W dzisiejszej notce chciałam się z Wami podzielić zdjęciami ze świąt Wielkanocnych i z tego tygodnia. Za dużo się nie działo - szkoła, wypady ze znajomymi itp. Jak zwykle, chciałam się podzielić z Wami tymi zdjęciami :)
















 

Bokserka - Tally Weijl
Bluzka - H&M
Spódnica - Cropp
Zakolanówki - Calzedonia 
Botki - Sinsay


Również podczas tego tygodnia, wybrałam się z przyjaciółką do galerii. Przymierzałyśmy przypadkowe ubrania, chodziłyśmy po sklepach itp. Jednym słowem, dobrze się bawiłyśmy.


Nie robiąc już oddzielnego postu, chciałam Wam pokazać jeszcze na szybko, co kupiłam:



                                                          Bluzka i case - New Yorker 



Sweterek - H&M

Kupiłam sobie również kolejne spodnie w Bershka. W kolejnych postach może wstawię zdjęcia stylizacji z tą bluzką lub sweterkiem. Dziękuję za przeczytanie postu, i do zobaczenia w środę! :)

Love xx


2 komentarze: