sobota, 18 kwietnia 2015

TAG: I LOVE SPRING!

Hejka Kochani! 
Jak u Was pogoda? Wiem, że może trochę już za późno na ten post, ale dzisiaj chciałam Wam trochę o mnie opowiedzieć w formie tag'u. Zapraszam do czytania i do oglądania kolejnych zdjęć! :)


1. Ulubiony lakier do paznokci? 
Wiosną, kiedy zbliża się lato, lubię na paznokciach nosić jasne, kolorowe, pastelowe kolory. 

just-stitchedcoat-couture stones-n-roses
    1)Perennial Chic (905)  2)Garden Variety (904)  3)Just Stitched (3035)  4)Coat Couture (3038)  5)Stones "n" Roses (899)




 2. Ulubiony wiosenny produkt do ust?
Jak zwykle, jest to różowy EOS do ust oraz produkty takie jak
Maybelline Baby Lips Hydrate czy NIVEA balsam do ust Caramel Cream




 3. Ulubiona wiosenna sukienka. 
Szczerze, to niezbyt często noszę sukienki. Lubię to robić, ale nie lubię, kiedy wieje wiatr i wszystko się podwiewa, dlatego noszę je rzadko. Ale jak już bym miała wybierać, to postawiłabym na: 
 
                                                H&M                                                                    Tally Weijl


 4) Ulubiony wiosenny kwiat?
Są to zdecydowanie krokusy, wrzośce, forsycja, kwitnące wiśnie, narcyzy, szafirek armeński oraz magnolia :)





5) Ulubione wiosenne świece?
Tutaj są to na pewno owocowe zapachy - arbuz, wanilia, mango, truskawki itp. 




 6) Ulubiona wiosenna mgiełka bądź perfumy. 
 Podobnie jak ze świeczkami, są to również zapachy typowo owocowe oraz lekkie i odświeżające :)
 7) Ulubione buty na wiosnę? 
 Na tą porę roku nie mam jakiegoś odmiennego stylu. Jako że w tym okresie jak i letnim bardzo dużo chodzę, głównie stawiam na wygodę. Na co dzień noszę moje Nike Roshe Run, a od czasu do czasu kiedy np. pada albo jest chłodniej, noszę moje botki z Sinsay'a. 


  8) Jaka jest u Ciebie wiosna? 
W moim mieście nie ma jakiś specjalnych pogód. Jak w każdym innym mieście w Polsce, czasem pada, czasem świeci Słońce i jest +20*C. Ogólnie wiosna w mojej miejscowości jest słoneczna i całkiem ciepła :) 



 Mam nadzieję, że post Wam się spodobał! :)
 Dajcie znać, jak u Was wygląda wiosna w komentarzach :)
 Love xx
 

6 komentarzy:

  1. Ciekawy post :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. też na wiosnę podobają mi się różne rzeczy w kwiatowych wzorach :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi i śliczne zdjęcia! Lubię tą piosenkę :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tak <3 Robisz świetne zdjęcia :*
    wejdź, nie pożałujesz :)
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń