piątek, 3 kwietnia 2015

Easter Inspirations


Hejka Kochani! :)
Jak u Was? Co robicie w te święta? Jak już mówi tytuł, dzisiaj przychodzę do Was z inspiracjami wielkanocnymi. Te kilka dni wolnego, spędzę z rodziną, i jak zostanie mi jeden dzień wolnego, to postaram się go poświęcić na naukę. No ale, co poradzić. Zawsze cieszyłam się, i lubiłam robić takie rzeczy jak wiosenne porządki, albo dekorowanie pokoju na dany okres świąt itp. Dlatego pomyślałam, że to będzie dobry pomysł na post. Już nie przedłużając, zapraszam do oglądania! :)
























Tak więc, jest to ostatni post przed świętami, także chciałam Wam życzyć jak najpogodniejszych i najweselszych świąt Wielkanocnych! :)
Love xx


*Zdjęcia pochodzą z tumblr'a i z pinterest'a







4 komentarze:

  1. uwielbiam wielkanocne inpiracje, szczególnie te czekoladowe ! ♥
    zauważyłam, że dodałaś piosenkę nową Rihanny! Uiwlebiam ją ♥


    zapraszam : gertrama.blogspot.com
    proszę o kliki w najnowszym poście, do wygrania post promujący !

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śliczne zdjecia, :*
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę,
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń