środa, 22 kwietnia 2015

Co się u mnie dzieje? + SNAPCHAT!

Hejka Kochani!
Jak Wam poszły egzaminy? Jeszcze jutro ostatni egzamin, bardzo zdenerwowani? Szczerze, na swoich egzaminach byłam bardzo zestresowana. A okazało się, że nie potrzebnie. Mimo wszystko, część humanistyczną i język angielski zdałam na bardzo dobry stopień. Jednak jak zwykle, gorzej poszło mi tylko z matematyką i przyrodniczymi.


To już pomijając fakt, jak mi poszły egzaminy .. Co się ostatnio u mnie dzieje? W sumie, to przez szkołę, staram się chociaż trochę dłużej posiedzieć w domu, lecz zawsze sobie powtarzam, że dopóki mogę i mam okazję to lubię wychodzić ze znajomymi na miasto. Czyli, codziennie u mnie się coś dzieje. Ale nie mogę narzekać :)


Dzisiaj byłam z koleżanką na filmie "The Duff [#ta brzydka i gruba]" (WIĘCEJ O FILMIE). Jako, iż dzisiaj kończymy lekcje w miarę wcześnie postanowiłyśmy, że wybierzemy się na jakąś komedie. Ja szczerze mówiąc od dawna chciałam iść na ten film. I szczerze, to się nie zawiodłam - film luźny, typowy dla młodzieży. Osobiście uwielbiam takie typowe komedie, które dzieją się w szkole. Nie wiem dlaczego, ale tak jest :)

Jutro piszę sprawdzian z matematyki i idę na wykłady. Również idę nocować do mojej przyjaciółki, która w sobotę wyjeżdża na kilka dni za granicę, dlatego zrobimy sobie taki "babski wieczór" :)
Za to w piątek, pisze sprawdzian z geografii i z angielskiego. Jeszcze nie wiem, co będę robiła w piątek po szkole oraz w weekend, ale jeśli chcecie być na bieżąco z tego, co się u mnie dzieje, to zapraszam Was, by dodawać mnie na snapchat: wanderlustonly .




A i przypominam o promocji w ROSSMANNIE, która będzie trwała od 24 kwietnia do 11 maja:
od 24-27 kwietnia: podkłady, pudry, bronzery i korektory do twarzy
od 28 kwietnia do 4 maja: tusze, kredki, cienie, eyelinery
od 5 do 11 maja: szminki, kredki, lakiery, odżywki
W tym tygodniu, lub w następnym, powinna dojść także do mnie paczka z zamówieniem ze strony kosmetykizameryki.pl  . Jeśli jesteście ciekawi, co kupię w rossmannie i co do zamówienia, piszcie w komentarzach! :)

Dziękuję za przeczytanie postu i do zobaczenia w piątek! :)
Love xx


2 komentarze:

  1. ja piszę za rok egzaminy i osobiście trochę się ich boję :)
    co powiesz na wspólną obserwacje?
    daj znać u mnie
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam je 2 lata temu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń