piątek, 27 marca 2015

Wycieczka do Zamościa! :)

Hejka Kochani!
Jak wiecie, jestem Directioner, i 25 marca Zayn Malik, czyli jeden z członków zespołu postanowił z niego odejść. Nie ukrywam, że mocno mnie to zabolało. Oczywiście, że życzę mu jak najlepiej, lecz każdy dzień przeżywałam z myślą o tym, marzeniem, że kiedyś pojadę na ich koncert i w ogóle będzie to najlepszy dzień mojego życia. Niestety, zazdroszczę fanom, którzy mieli taką cudowną szansę, by być już na takim koncercie. Ja niestety tego nie doświadczyłam, lecz mimo wszystko, zostało jeszcze 4 członków zespołu, którzy także potrzebują nas i naszej miłości, bo ich odejście członka zespołu mogło boleć jeszcze bardziej.
W ubiegłą sobotę, mianowicie 21 marca 2015r. wraz z moją koleżanką i jej siostrą z chłopakiem, pojechaliśmy na krótką wycieczkę do Zamościa i do ZOO. Pogoda była idealna - ciepło i słonecznie.
Naszym pierwszym celem było ZOO.:







 
 













Po ZOO, postanowiliśmy wybrać się na stare miasto.






   

Parka - Sheinside
Bluzka - Reserved
Spodnie - Pull&Bear
Torebka - Mohito
Buty - Nike Roshe Run 


Około godziny 17 zaczęliśmy się zbierać z powrotem do naszego miasta, ponieważ około godziny 20:00 miało się odbyć Variete (więcej informacji o tym na oficjalnej stronie --> http://sztukmistrze.pl/)







Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)
Już postanowiłam, że nowe posty będę dodawała w środy i w piątki, regularnie.
Także, do środy!

Love xx


11 komentarzy:

  1. Widzę moje rodzinne strony:) Piękne zdjęcia, aż tak ich dużo, ale mega pozytywne:) Śliczny widok zachodzącego słońca:) Daje Follow
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo byłaś w moim mieście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :D
    nigdy nie byłam w tym mieście
    bo to drugi koniec polski jak dla mnie
    mieszkam prawie że w górach stołowych :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś jedną z niewielu directioner,które szanują decyzję Zayna. Nie rozumiem co daje niektórym to,że się potną. Jak on nie chce to nie wróci :)
    Fajne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie:
    1000in1blogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz. Dawno nie byłam w zoo. :D

    http://anorelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia. Podoba mi się wygląd bloga. Zapraszam www.szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. takie wycieczki to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne zdjiecia ten tygrysek jest slodki <3

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia, może kiedyś i ja się wybiorę do Zamościa.
    Pozdrawiam cieplutko xoxo i zapraszam do mnie :*
    little-nasty-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń