piątek, 13 marca 2015

Otwarcie Tarasów Zamkowych w Lublinie

Hejka Kochani!
Jak tam u Was? Całkiem sporo już tu nie pisałam. Chyba z miesiąc. Wiem, że to żmudna i typowa odpowiedź, lecz teraz rzadko co mam wolny czas. Pomysłów na notki mam naprawdę dużo, lecz nie mam aż tyle czasu, aby je realizować, czyli np. robić zdjęcia. Lecz obiecuję, że od dzisiaj, posty będą dodawane co tydzień, góra, co dwa tygodnie :)
Nie przeciągając, ostatnio w moim mieście było otwarcie nowej galerii handlowej - Tarasów Zamkowych. Otwarcie trwało kilka dni - od 4 do 8 marca 2015r. Prawdopodobnie otwarcie to przyciągnęło ponad 200 tys. osób. Tylko 4 marca centrum handlowe odwiedziło 50 tys. gości. Do niedzieli nową galerię zobaczyło 6 na 10 mieszkańców miasta.
Tutaj wstawię zdjęcia wymieszane z tych dni, co prawda byłam tylko 4,5 i 6 marca, ale mimo wszystko, chciałabym Wam pokazać to co dla Was mam :)

Dzień pierwszy - główne otwarcie - 4 marca 2015r.





 New Look


 Reserved


 Super-Pharm

 H&M



Maja Sablewska



                                                                      Zara Home


 Douglas

 Mohito

 Natalia Siwiec

 Maciek Musiał

 Ola Marzęda - Styloly  http://www.styloly.com/





Koncert Sylwii Grzeszczak

                          Bluzka - Sheinside
                              Spodnie - Pull&Bear
                                Torebka - Mohito
                             Buty - Nike Roshe Run


 

Drugi dzień - 5 marca 2015r.





                                                                                                         Osi Ugonoh

 Jessica Mercedes - http://www.jemerced.com/


 Ania Piszczałka


 Michał Baryza




 Biała bluzka - H&M
Sweterek - Tk Maxx
 Naszyjnik - Sinsay
Spodnie - Pull&Bear
Torebka - Mohito
Buty - Sinsay
Zegarek - Guess


Dzień trzeci - 6 marca 2015r.

 Everest - pokaz akrobatyczny

 Stefano Terrazino
 

 
 Kaczorex

 Paulina Sykut-Jeżyna





 
 Mateusz Jarzębiak-Góral


                                                                                                Diverse

                                                    Zuza Kołodziejczyk



                                                                       Jessica Mercedes

Mam nadzieję, że post Wam się podobał, i do zobaczenia w następnym tygodniu! :)
Love xx


8 komentarzy:

  1. Cudowny post! Zazdroszczę bycia na otwarciu i zobaczeniu tylu sław!

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być naprawdę super, aż Wam zazdroszczę :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Huczne otwarcie:) tyle gwiazd, występów. Na pewno było super;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to widać ciekawy dzień :-)
    Maciej Musiał *_*
    Supr :-D
    Pełno zdjęć
    I to mi się podoba
    Są idealne
    Gdybyś miała ochotę na opowiadanie zapraszam do mnie:
    you-are-not-alone-i-am-sorry.blogspot.com
    Pozdrawiam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Ile sławnych postaci na jednym wydarzeniu !
    Świetnie !Supi zdjęcia.
    Pozdrawiam
    http://roxa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooooooo *.*
    Zazdroszczę.
    Ciekawy post, ładne zdjęcia.

    Zapraszam do mnie:
    tuczarniamotyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post ;) zazdroszczę!


    Zapraszam do siebie---------> http://oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę post, gdzie jest tak dużo zdjęć! ;o
    nie wiem czemu, ale wzięła mnie ochota na zakupy i to przez ciebie! :D
    http://martha33.blogspot.com/ zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń