sobota, 21 marca 2015

#3 Haul zakupowy! - Rivier Island, House, TkMaxx i Tally Weijl

Hejka Kochani! 
Dzisiaj przychodzę do Was z długo już oczekiwanym postem, a mianowicie mini haulem. Zauważyłam, że haule cieszą się dużą popularnością, i Wam się bardzo podobają, więc zapraszam do kolejnego! :)






 
 Rivier Island


 Avon

 Pędzelek i duża szczotka - Rossmann 
Mała szczotka do włosów - H&M


 

 House



TkMaxx

 Tally Weijl

 
Rossmann

Mam nadzieję, że i tym razem post Wam się spodobał i do zobaczenia już w środę! :)
Love xx


4 komentarze:

  1. Ale rzeczy nakupiłaś :D najbardziej podoba mi się cała biżuteria :3 Jest cudowna! Buty wyglądają na masywne i gdyby nie fakt, że są białe, również wpadłyby mi w oko :)

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow dużo tego, tak ci powiem ze ten pierścionek wpadł mi w oko :D Chyba też muszę się wybrać na takie zakupy xd
    Pozdrawiam :*
    http://margarett-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowny pierścionek z river island <3
    i ta torebeczka też śliczna
    zapraszam do mnie www.iknowtheuk.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń