niedziela, 8 lutego 2015

Pierwsze dni ferii

Hejka Kochani!
Jak Wam mijają ferie? Albo, jak w szkole? :) Mnie już minął pierwszy tydzień ferii, w sumie dobrze mi z tym. Pobawiłam się, spotykałam się z przyjaciółkami i nawet miałam czas by trochę odpocząć od szkoły i w ogóle. W sumie to pierwszy dzień spędziłam z przyjaciółką u niej w domu robiąc tort dla koleżanki, gdyż w środę miało być nocowanie u mnie w domu, świętujące jej urodziny. W sumie było nas cztery, ale o tym będzie oddzielny post :) W każdym bądź razie, pierwszy raz piekłyśmy tort, i sumie, udał nam się całkiem nieźle. W ferie widzę, że będę miała całkiem sporo czasu by wstawiać notki na bloga, także postaram się codziennie coś dodawać.


 




Do zobaczenia w kolejnej notce! :)

Love xx


3 komentarze:

  1. mam mieszane uczucia do tego coveru?
    Tort wygląda mało apetycznie ale pewnie był pyszny:) I tak bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja tęsknie za czasami nocowania u koleżanek, zazdroszczę Wam! : ) No to miłych ferii życzę. : )
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń