niedziela, 1 lutego 2015

#MixZdjęć - Styczeń 2015r.

Hejka Kochani! <3 
Jak Wam mijają ferie? Może niektórzy z Was już je skończyli, a niektórzy dopiero zaczynają. Ja jestem jedną z tych osób, które dopiero zaczynają. Dla mnie styczeń był miesiącem, w którym wiele się działo. Zaczynając już od samego sylwestra, poprzez różnego typu imprezy, kończąc na moich ocenach. Jestem osoba bardzo pracowitą, lecz w tym semestrze się nie popisałam, gdyż średnia moich ocen to 3,4 i zachowanie bardzo dobre. Wiem, że w tym semestrze, muszę się naprawdę jeszcze ostrzej zabrać za naukę. 
Luty, luty .. Zaczynam ferie. I już mam wiele planów na ten czas. W środę przyjdą do mnie nocować moje przyjaciółki. To będzie pierwszy raz, kiedy wszystkie cztery będziemy nocowały gdzieś razem. A w drugim tygodniu ferii, wraca moja najlepsze przyjaciółka więc pewnie będziemy się razem uczyć i w ogóle. 14 lutego będą moje urodziny i główną atrakcją tego dnia będzie wspólne wyjście do kina na "50 Twarzy Greya" oraz "impreza-niespodzianka" :) 
W dzisiejszej notce chciałabym się z Wami podzielić mixem zdjęć z stycznia.










 

 





Mam nadzieję, że post Wam się podobał. 
Życzę Wam udanych ferii, a dla tych, którzy je skończyli - wytrwałości w dalszej nauce :)

Love xx



7 komentarzy:

  1. Niezły miksik :D Zapraszam do mnie http://moimzdaaniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy mix! ♥
    Ja swoich ferii jeszcze nie zaczęłam ;/ Mam je jako jedna z ostatnich, ale szczerze cieszę się z tego :) Im później zacznę, tym mam nadzieję lepsza pogoda!
    Zazdroszczę wyjścia na "50 twarzy Greya", bo bardzo chciałam obejrzeć, a niestety z moich planów jak zwykle nic nie wyszło :(
    Zapraszam również do siebie: teeneebree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix! :)
    Bardzo lubię takie posty.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/100kg.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ferie dopiero za dwa tygodnie :/ .
    super zdjęcia i post :))
    co powiesz na wzajemną obserwacje ? -jak coś ja już obserwuję :) .

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i super post. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ;) Zdjęcia ♥
    //zleidobrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń