czwartek, 8 stycznia 2015

Sylwester 2014-2015!

Hejka Kochani :)
Jak tam Sylwester? W ten u mnie dużo się działo. Pojechałam do swojej przyjaciółki, która była na święta u swojej mamy w innym mieście. Przyjechałam tam 31 grudnia tamtego roku, a wróciłyśmy razem już do naszego miasta 3 stycznia. Głównie tam odpoczywałyśmy, ale na Sylwestra kolega nas zaprosił na "domówkę". Fajnie się bawiłyśmy, i na pewno nigdy tego nie zapomnę :)
Podczas swojego pobytu, nie robiłam dużo zdjęć, bo bardziej skupiałam się na mojej przyjaciółce i rodzinie. Ale kilka zdjęć udało się zrobić. Także jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do oglądania! :)




 






Dziękuję za przeczytanie posta i do zobaczenia w następnej notce! :)
Love xx





*Niektóre zdjęcia robione przez aplikację Snapchat. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz