środa, 21 stycznia 2015

#2 Haul zakupowy! Mohito, Reserved, McArthur, Rossmann, Empik

Hejka Kochani!
 Na wstępnie chciałam Wam bardzo podziękować za ponad 5 tysięcy wyświetleń i 20 obserwujących na Google+ i za 70 obserwujących tutaj! Bardzo dużo to dla mnie znaczy bo widzę, że mimo nie dodaję zbyt często notek, i tak wchodzicie na mojego bloga. Jest to dla mnie mega motywacja i jestem dumna z tego co robię, także jeszcze raz DZIĘKUJĘ! <3

Jak tam minął Wam styczeń? Niektórzy w Was zaczęli już ferie zimowe, a ja soje dopiero zaczynam od 2 lutego. Mam już sporo planów na ten okres, biorąc pod uwagę fakt, że będą też moje urodziny, już 14 lutego. Już nie mogę się doczekać! Moje ostatnie urodziny nie wyszły za fajnie, bo akurat miałam bal gimnazjalny dzień potem. W te urodziny, jestem już w Liceum, do którego marzyłam by się dostać razem z najlepszą przyjaciółką. Poznałam wielu nowych, o wiele lepszych znajomych, przy których naprawdę czuję się dobrze i z przyjemnością chodzę do szkoły. 

Ostatnim razem, przejeżdżając obok galerii, postanowiłam wejść i odwiedzić kilka sklepów. Jako, iż poprzedni haul bardzo Wam się spodobał, postanowiłam zrobić drugi mini haul. Mam nadzieję, że także Wam się spodoba i nie przeciągając już, zapraszam do oglądania! :)



 Botki - McArthur

 Korektor rozświetlający - Eveline / Rossmann

Kubek z Nowym Yorkiem - Empik



Koszulka i łańcuszek - Reserved



2 Sweterki - Mohito

Dzisiaj chciałabym się jeszcze trochę pouczyć i pouzupełniać zeszyty. Około godziny 22:00 zabiorę się do oglądania najnowszego odcinka Pretty Little Liars.
Mam nadzieję, że post Wam się podobał :)
Dziękuję za przeczytanie notki i do następnej notki!

Love xx


8 komentarzy:

  1. botki rewelacja ;d ja też wieczorkiem szykuję się na seans słodkich kłamstewek ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. buty i swetry są najlepsze!
    poklikasz w linki u mnie ? + miłego dnia :)!
    xcarli3x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne buty tylko, że moje są szare ;) Śliczne ubrania.
    http://blantt99-bloq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) Obserwuje :)
    kamilabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie rzeczy.
    Też mam zamiar sobie kupić takie buty
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń