wtorek, 23 grudnia 2014

#Christmas tag

Hejka kochani! 
Jak Wam mija wolny czas? Z góry chciałam Wam bardzo podziękować za około 4100 wejść oraz za te obserwacje, naprawdę, bardzo wiele to dla mnie znaczy! ♥
Dzisiaj przyszłam do Was z tym tagiem, bo czuję,że to już najwyższy czas na niego. 
Zapraszam do czytania! :)


1. Jaki jest twój ulubiony film, który wprawia Cię w świąteczny nastrój?
  Mam w zasadzie kilka filmów, które lubię oglądać w święta:
"Wesołych świąt!" 
"Przyjaciele świętego mikołaja"
"Holiday"


2. Co najbardziej lubisz jeść w święta?
 Jedną z takich rzeczy, które kojarzą mi się ze świętami są to pierniczki. Po prostu je uwielbiam. Do tego gorące kakałko, rodzinna atmosfera i jest po prostu idealnie :)


3. Twoje ulubione piosenki świąteczne lub kolędy?
To zdecydowanie jest to piosenka "All i want for Christmas is You". Resztę świątecznych piosenek, które najbardziej mi się podobają, pokażę Wam w przyszłym poście :)


4. Ulubiony zimowy napój?
Kakao ♥



5. Czy lubisz święta? Jak tak, to dlaczego?
Tak, ponieważ jest to jeden z niewielu momentów w roku, w którym mam okazję przebywać z prawie całą moją rodziną. Po za tym, mogę odpocząć od szkoły, ponieważ przez nią mam coraz więcej stresu.



6. Kto u Ciebie w domu robi dekoracje, a kto ubiera choinkę?
Zazwyczaj to ja z mamą robimy dekoracje i ozdabiamy dom, a choinkę ubieram z tatą i młodszym bratem. 


7. Jakie prezenty sprawiają Ci największą radość? 
Ogólnie prezenty sprawiają mi olbrzymią radość bo widzę, że komuś na mnie zależy i pamiętał o mnie. Ale najbardziej to mnie chyba cieszą prezenty, które są robione samemu, np. jakiś album ze zdjęciami itp. 


8. Jak zazwyczaj spędzasz sylwestra? 
Zazwyczaj sylwestra spędzam z przyjaciółką, z którą zazwyczaj i tak wychodzę na miasto lub do znajomych. Ale nigdy nie żałowałam, w tym roku będzie tak samo :)


Dziękuję bardzo za przeczytanie. Do zobaczenia w  następnym poście! :)
Love xx


Zdjęcia pochodzą z tumblr'a.

7 komentarzy:

  1. Moim ulubionym napojem czy to zima czy wiosna czy lato jest i tak kawa :DD

    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne odpowiedzi, a co do zdjęć to są niesamowite....pierwszy raz widzę drzewo ozdobione lampkami, ale wygląda to nieziemsko! :)

    Wesołych świąt, dodaję do obserwowanych :)
    www.patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham kakao <3
    "wesołych świąt" rządzi :D
    właśnie...wesołych świąt! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny wpis! Wesolych Swiat kochana ❤ http://xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi, w wielu kwestiach się zgadzamy :D :) Wrsołych Świąt!
    zapraszam:
    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post :)
    Wesołych świąt I szczęśliwego nowego roku niech będzie jeszcze lepszy od innych dużo miłości uśmiechu w nowym roku oraz w Wigilię smacznych potraw życzy : Paulina
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń