sobota, 13 grudnia 2014

#Christmas - Mikołajki

Hejka kochani! :)
Jak Wam minęły Mikołajki? Co dostaliście, jak spędziliście ten dzień? Ja już od 5 grudnia tak naprawdę je świętowałam. W dzisiejszym poście chciałabym się z Wami podzielić tym co robiłam, oraz tym co dostałam na Mikołajki.
Zapewne jak każdy z Was, w szkole miałam "losowanie Mikołajkowe". Zabawa polegała na losowaniu osoby i kupowaniu dla niej prezentu. Mnie trafiła się moja dobra koleżanka Magda. Pokażę Wam co jej kupiłam:

 
Świeczki - H&M
Słodycze
Perfumy - Zara
Niewidoczne tutaj nasze zdjęcie

Urządziliśmy sobie klasowe Mikołajki. Powiem szczerze, że to były moje najlepsze Mikołajki klasowe, pewnie dlatego, że klasa trafiła mi się najlepsza (w gimnazjum było z tym gorzej) oraz tym, że pierwszy raz spędziłam te Mikołajki z moją najlepszą przyjaciółką. 




Co roku z moją najlepszą przyjaciółką robimy sobie prezenty. Jej kupiłam torbę z Tally Weijl oraz płytę, które chciała. Ja od niej dostałam: 

 Pierścionek - H&M (mamy taki sam w ramach przyjaźni)





Ja to co dostałam z losowania od kolegi:


Słoik z cukierkami - Tk Maxx  
Lakier Astor nr. 378

Po szkole zrobiłyśmy nocowanie u mojej przyjaciółki i oglądałyśmy nasz serial - "American Horror Story". 







Następnego dnia pojechałyśmy do Felicity - galerii w naszym mieście. Chodziłyśmy sobie po sklepach, robiłyśmy zdjęcia, ogólnie dobrze się bawiłyśmy. 







Po długim dniu, wróciłam do domu i dostałam cudowne prezenty od moich rodziców:


 Avon


 Empik

 Sinsay

 Sephora

 Sinsay

 Avon

House



Podsumowując, to były moje najlepsze Mikołajki! <3 Mam nadzieję, że u Was też się udały, i do zobaczenia w następnym poście! :)

Love xx



15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne mikołajki :D
    Ja dostałam czekoladowego mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prezenty :) na pewno sie jej spodobają :)

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty http://dabroskys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy widać, że lubisz One Direction, ja za nimi nie przepadam

    Zapraszam do mnie
    http://madamblanche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega prezenty
    Wesołych Świąt!!
    Zapraszam do mnie na nowy post http://everythinfispossible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy dostałaś. Z tego co widzę jesteś Directioner. #pozdrosiostro :D
    Ciekawie spędziłaś Mikołajki :)

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty :D
    megride.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. widać że mikołajki się udały! Mi też :D
    super prezenty dostałas :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo fajne zdjecia:) Ja moge sie pochwalic ze dostalam lustrzanke:)

    feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Jeśli masz ochotę to zapraszam do zabawy. :)
    Pytania znajdziesz u mnie. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jak jest dużo zdjęć we wpisach ;D Super prezenty dostałaś.
    Zapraszam na mojego nowego bloga , komentarze mile widziane http://foto-art-natalia.blogujaca.pl/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super prezenty:) swietny blog :)
    obserwuje tak jak obiecałam:)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne prezenty miałaś widać ! Też takie chciałabym :3 !
    Zapraszam :* http://evelinaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń