środa, 24 grudnia 2014

#Christmas - Jak mam urządzony dom? + Wesołych Świąt! :)

Hejka kochani! :)
Dzisiaj Wigilia, wiele z Was ma już udekorowane domy/pokoje, lecz ja dopiero kilka dni temu to zrobiłam, i postanowiłam się z Wami podzielić tym, jak ja mam udekorowane :) Może to kogoś zaciekawi, zainspiruje; przynajmniej mam taką nadzieję. 









A teraz mój pokój:


 















+ Chciałabym się jeszcze z Wami podzielić tym, co kupiłam/zrobiłam mojej babci,tacie,mamie i bratu na święta. W tym roku miało to być naprawdę coś drobnego, i mimo wszystko, iż moje "własnoręcznie" robione życzenia nie są jakieś najpiękniejsze, to naprawdę się przy nich starałam xd

Upominek dla brata

Upominek dla taty

 Upominek dla mamy

 Prezent dla babci




 Kochani, chciałabym Wam życzyć zdrowych i pogodnych świąt, w rodzinnej i świątecznej atmosferze, udanego sylwestra, i oby rok 2015 był dla Was jeszcze lepszy niż ten! 
Chciałabym także Wam podziękować za to, że jesteście tu ze mną. Czytacie moje posty, może Was to nawet trochę ciekawi lub nawet inspiruje. Prowadzenie bloga dużo dla mnie znaczy. Sprawia mi wielką przyjemność. Nawet dla samej siebie. A jak już widzę, że mam obserwatorów, ludzi, którym spodobał się mój blog, po prostu sama ciesze się do monitora :) 
Jeszcze raz kochani: Wesołych Świąt i udanego sylwestra! :) 

Love xx



7 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby! Ja również dekorowałam swój pokój o dom ;)
    Ładne upominki :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne choinki ^^
    Świetny blog,zapraszam do mnie ;)
    Obs za obs? Daj znać u mnie :)
    http://1000in1blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ozdoby :) Bardzo mi się podobają światełka :D

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie to wszystko wygląda, dużą choinkę mam w podobnym stylu udekorowaną. ;) a u siebie mam taka strasznie małą choineczkę, na której zmieściły się dwa łańcuchy, kilka bombeczek i zestaw lampek. ;)
    i wzajemnie wesołych Świąt i pięknego Nowego Roku! :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką samą mini choineczkę, i lampionik bałwanek :)

    zapraszam do mnie
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń