niedziela, 16 listopada 2014

Trip to Warsaw! 14.11.2014r.

Hejka Kochani! 
W piątek miałam wycieczkę szkolną do Warszawy. W programie mieliśmy m.in. Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, Złote Tarasy lub Arkadię oraz spektakl "Rent" w Teatrze Rampa.
Wyjechaliśmy z mojej miejscowości około 8 i do Warszawy dojechaliśmy już o 10:30. Jako, iż bilet do Muzeum mieliśmy kupiony na 12:00, dopiero w tedy można było wejść zwiedzać. Czekaliśmy w środku około półtorej godziny. O 12:00 przyszła po nas nasza przewodniczka po Muzeum i rozdała nam takie urządzenia, abyśmy ją lepiej słyszeli, przepraszam, ale nie pamiętam jak się to nazywało. W końcu zaczęliśmy zwiedzać. 




























Kiedy tylko skończyliśmy zwiedzać, poszliśmy do Galerii Arkadii, gdzie mieliśmy zaplanowany czas wolny na kilka godzin. 




Po około 30 minutach, z moją koleżanką pojechałyśmy do Złotych Tarasów, na których nam bardzo zależało.







Marks&Spencer

 Topshop






 Bath&Body Works

 Mac



New Look

Odwiedziłyśmy także kilka innych sklepów, m.in. Victoria's Secret.
Wkrótce na blogu pojawi się Haul właśnie z zakupów w Warszawie :)




Po wyjściu ze Złotych Tarasów, skierowałyśmy się w stronę Arkadii, gdzie była zbiórka. Po drodze wstąpiłyśmy oczywiście do Starbucks'a ♥


Około godziny 18:00 pojechaliśmy do Teatru na spektakl. 


Sztuką trochę się zawiedliśmy, ponieważ spodziewaliśmy się czegoś innego. Ale mimo wszystko, bardzo nam się podobało :)

Jak byłam ubrana? 



 Bluzka - H&M
Wisiorek - Sinsay
Legginsy - Decathlon
Zegarek - Guess
Torebka - Mohito
Buty - Nike Roshe Run

Wróciliśmy do domu około godziny 1 w nocy.
Zdjęcia co prawda nie są profesjonalne czy coś, niektóre były robione telefonem, stąd niektórych zdjęć gorsza jakoś. Mimo wszystko, mam nadzieję, że relacja z mojej wycieczki Wam się spodobała :)

Love xx

6 komentarzy:

  1. Działo się! :D
    Ja wycieczkę do Warszawy mam 9.12. Eh, jeszcze jakieś 3 tygodnie .. :D

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, sporo się u Ciebie działo!
    Piękne zdjęcia!
    http://oddzial-otwarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdjęć ! Widać że zakupy udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wycieczka udana :) Ja do Warszawy jadę dopiero 9 grudnia i być może również będę w Złotych Tarasach. Widać już świąteczny klimat ♥

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wycieczka chyba udana xd :) Piękna :) śliczny blog :) Zapraszam :) Obserwacja za obserwacje , komentarz za komentarz :) http://girlkarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że musiało być świetnie! :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń