niedziela, 2 listopada 2014

#MixZdjęć - Październik 2014

Hejka kochani!
Co tam u Was? Ten miesiąc spędziłam głównie na nauce. Wiedziałam, że 1 klasa liceum jest trudna i wiedziałam w co się pakuję. Po dwóch miesiącach chodzenia do tej szkoły mogę stwierdzić, że czuje się w niej naprawdę bardzo dobrze. Jest tylko trochę więcej nauki niż w innych szkołach. No ale, nie ma co pisać tak bardzo o mojej szkole. Wczoraj wróciłam z Nocy Horrorów "ENEMEF" w Multikinie na którym byłam z moimi przyjaciółkami. Były to filmy: "Rogi", "Babadook", "Egzorcysta" oraz "13 grzechów". Najstraszniejszym z nich był zdecydowanie "Babadook" i z czystym sumieniem mogę go polecić. W listopadzie idę na "ENEMEF" Noc Igrzysk Śmierci. Jak mówi sam tytuł, filmy wyświetlane podczas tego maratonu to będą m.in. "Igrzyska Śmierci", "Igrzyska Śmierci: W Pierścieniu Ognia" oraz najnowsza część "Igrzyska Śmierci: Kosogłos cz.1" (druga, ostatnia część odbędzie się w listopadzie 2015r). Pokochałam tą sagę od początku. Jestem stanowczo za Peeta, a Wy? :) 
Tak więc, zapraszam do przynajmniej przejrzenia zdjęć i podzielenia się swoją opinią na ich temat :)









Dziękuję za przeczytanie notki :)
Love xx

5 komentarzy:

  1. Świetna notka, świetne zdjęcia a skąd masz (miałaś) takie ciaaacho :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super mix :) szczególnie ładne jest zdjęcie z różami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pyszności :3 tez uwielbiam Igrzyska, ale bylam niedawno na Więzieniu Labiryntu z koleżanką,i chyba znalazłam znalazłam nową miłość hah :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com
    zapraszam na post o Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia! Ja też wybieram się na Noc Igrzysk Śmierci, już się nie mogę doczekać (chociaż wiem jak się skończy, bo czytałam książkę) ! I też zawsze byłam z Peetą :)
    Obserwuję i mam nadzieję na rewanż :)

    indivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń